Co spożywać aby faktycznie pomniejszyć tkankę tłuszczową?

Spadek tkanki tłuszczowej prawdopodobnie nie może rozegrać się bez optymalnej kuracji żywnościowej, czyli takiej jaka bywa zasobna w każdorazowe suplementy kaloryczne, bynajmniej jak to wykonać? Po pierwsze, niezaprzeczalnie należy zminimalizować cukry proste. Nie jest konieczne totalnie eliminować cukrów złożonych z kuracji żywnościowej. Gdyż każdy organizm ma odmienne zapotrzebowanie na węglowodany. Ale aby pomniejszyć tkankę tłuszczową nie powinno się spożywać węglowodanów w trakcie całego dnia. Wobec tego nasz wysiłek będzie skuteczniejszy a cukry proste spożyte po aktywności fizycznej przysporzą nam energii. Pamiętajmy, żeby w okresie spadku tkanki tłuszczowej nie jeść węglowodanów prostych, czyli owych które powodują nagły przyrost poziomu cukru we krwi.

Przy minimalizacji tkanki tłuszczowej podpowiada się spożywać węglowodany będące z owoców, faktycznie można spożywać wszelkie odmiany sacharozy oraz artykuły z białkiem. Raczej starajmy się opierać się na węglowodanach wysokogatunkowych, a takie możemy wyszukać w ryżu parabolicznym, ciemnym, w kaszy jaglanej, gryczanej, bogatych w wartości mineralne płatkach owsianych oraz w pieczywie żytnim. Przy regresie tkanki tłuszczowej nie poleca się jeść artykułów z znacznym indeksem glikemicznym.